Ovde dole klikneš i očas odeš na repcept

понедељак, 8. фебруар 2016.

„PASHTASHUTA CHALLEZE“


Dragi Đejmi Olivere
Evo reših da ti se javim putem ove grupe i da ti pošaljem jedan recept putem fejsbuka u nadi da ćeš ga pročitati i lajkovati (jer znam da potajno voliš našeg Nenad Gladića).Tvoj sam veliki obožavatelj i skoro sam gled'o kako si pravio neku paštašutu (na 24 kičen) i pravo ti kažem da ništa ne valja (bez da se vređamo i svađamo..ljudi smo) mnogo si ga brate začinio i ništa ne valja.Ali mo'š i ti nešto naučiš pa evo kako je ja pravim ...svideće ti se (a eto dajem ti i za pravo da prodaješ u svojim restoranima)
„PASHTASHUTA CHALLEZE“
Prvo sam na maslinovom ulju iz Grčke izdinstao pravu šangarepu (doneo mi kolega iz Obrenovca zbog gorušice a tamo nisi bio garant...lepota) i to sa SANINICOM (znam, rećićeš mi „pa što pobogu brate truješ decu“ ) a koja je skoro proglašena sa vaše zapadne strane kancerogenom a u nas na Balkanu ima uzrečica „Jelo bez slanine je ko slanina bez masti“ pa sam je morao staviti (deca i žena vole).
Stavio sam zatim luk i prazniluk soli,bibera,origano i bosiljak (to smo doneli isto iz Grčke kad smo letos bili na moru a nismo trebali jer se naš premijer jako ljuti što idemo na more u inostranstvo) pa kad se luk lepo zacaklio smanjio na šesticu i sunuo od po 200 grama svinjskog i junećeg mlevenog mesa na dinst.Dok se to dinstalo ja sam oljuštio 3 paradajza i tri bela luka (to se kod nas koristi protiv ala, čuma i nemani a kod vas protivu vampira...to znaš) i peršuna pa sam sve to ublindo sa mikserom od 30 evra (nisam mogao k'o ti jer tvoj košta 500 evra).
Kad se meso izdinstalo sunuo sam paradajz i pustio da se krčka još pola sata.Nisam za to vreme stigao da napravim poslasticu koju ti praviš za 7 minuta jer sam za to vreme mor'o da usisam kuću (žena mi dobra al' stroga) , presvučem papagaja i komšiji izbušim s hiltijem rupu za sliku (a drmnuli i po rakiju pa nas njegova žena terala). Skuvao sam prave italijanske špagete (bilo juče na popustu inače skupe k'o đavo) u slanoj vodi 15 minuta što bi ti rek'o "AlDante" i to je to.Servirao sam deci i ženi ko ti, odozgo sam narendao kačkavalja od švercera iz Mađarske.Ljubile me ceo dan.
Ako hoćeš savet od mene (a hoćeš..znam čovek si) nemoj bre trpati mnogo začina (od ovog onog...galapagoska trava,malezijska trska ...i bog zna šta još) u sva jela jer mi to teško možemo da nađemo ovde a i skupo.Pozdravi ženu ljubi decu , pa kad budeš dolazio ovde kod nas (a moraš bio je i Rudolf skoro ) javi se da te naučimo kako se pravi kavurma a i sa pasuljem se nisi baš proslavio (brat bratu).Pozdrav i ne žuri kad kuvaš da se ne isečeš.Challe ili ti ĆALE







Нема коментара :

Постави коментар