Ovde dole klikneš i očas odeš na repcept

четвртак, 22. септембар 2016.

ODOŠEZAČAS MAFINI


Dragi Rudolfe 
Evo reših da se javim i tebi i da ti pošaljem jedan recept putem fejsbuka u nadi da ćeš ga pročitati i lajkovati, (piso i Džejmiju al' od njega ni traga ni glasa,priča se da je u bedaku jer je u svom restoranu na'vatao konobara da ga radi za kintu...ne znam).
Tvoj sam veliki obožavatelj i skoro sam gled'o kako si pravio neke mafine sa nekom dečicom (na 24 kičen) i pravo ti kažem mi smo napravili bolje (bez da se lažemo il' nedo bog svađamo...ljudi smo) a pošto sam i ja pravio sa decom,napravio sam čak i veći lom u kujni od tebe.
Predstavljamo ti najukusnije čokoladne mafine na svetu...
"ODOŠEZAČAS MAFINI" od čokolade (gone away muffins) i to 24 komada.
Prvo smo uzeli 157 grama blago otopljenog putera od prave krave i dobro umutili sa 109 grama šećera u prahu da bude penasto.Zatim smo dodavali i mutili 3 jaja od prave kokoške ali jedno po jedno...nismo sve roknuli...ako me kapiraš.Zatim smo sunuli pavlake za kuvanje od 250 ml.i to dobro umutili.Kad sam uhvatio mlađu ćeru i oteo joj čokoladu za kuvanje koju je marnula sa stola, otopio sam 53 grama na pari i kad je malo ladnula roknuo je u mix.
Mutili smo sve 14 minuta (pošto mi nemamo onaj mikser od 490 evra ko ti pa smo pravili pauze da mi ne bi crko,a žena mi nezgodna pa bi bi bilo svašta) da bude penasto i vazdušasto.
Za to vreme ćere su u drugoj vanglici mešale i prosipale suve sastojke i to:
-213 grama finog brašna tip 400...ono za kolače znaš?
-52 gr.kakao praha
-Teška srca mlađa ćera mi dala 56gr.instant čokoladne dečije kafe u prahu
-pola kašikičicice đumbira u prahu
-i isto toliko cimeta isto u prahu
-1.kesica vanilinog šećera (pošto nismo imali štapiće od vanile ko ti...skupo brate mili, a kako je vreme došlo prodavaće se samo u zlatarama ovde kod nas)
-1. kašikičicica praška za pecivo.
-i pola kašikičicice soli.
Obe smese smo postepeno i dobro umešali sa silkionskom varjačom, pa smo u pleku za mafine punili papirne korpice do pola.
Zašto? pitaš se ti sad, e pa stavljali smo po kockicu čokolade i kašikičicicu džema od ujne iz Krnjače (čuvam ti jednu teglu kad dođeš) i to:
-šipaka,kajsije i šljiva...kapiraš svaki mafin je bio sa nekim drugim džemom (htela je mlađa i plastelin kuglice da stavi pa se naljutila što nismo).
Sipali smo preko ostatak smese i stavili da se peče u rernu na 192c° na 19 minuta.
Kada su se mafini ispekli, deca olizala čokolade, otopili smo belu čokoladu (koju niko nije hteo da jede jer to i nije čokolada a greota se baci) pa preko mafina našarala deca sa kesom za filling a odmah zatim smo prosuli i čokoladne mrvičicice.
Eto toliko od nas dragi Rudolfe a ti svrati malo kod nas u grupu da se očešeš za neki balkanski recept...pa šta...a i gazda nam Lepi brka sad ima i nove emisije i recepte sad divnim kuvarima na Kitchen TV pa ti kad stigneš vidi, leba ne jede...a mo'š nešto i naučiš od nas.
Baci oko: http://kitchentv.rs/
P.S. piše sitno
Mafini se odlično služe za trojke ,četvorke, petice u školi i ko je bio dobar u vrtiću i nije čupao dečake.Za dvojke i čupanje pravi se pola mere.
Čale




Нема коментара :

Постави коментар