Ovde dole klikneš i očas odeš na repcept

четвртак, 22. септембар 2016.

ŠOP TOP MEGA ROLL KUGLICE


Nemate ideju za doručak?Dosadilo vam je da pravite jedno te isto?Deca su vam nezadovoljna doručkom?Očajni ste?Imamo rešenje za vas, samo danas vam predstavljamo revolucionarni doručak koji će ostaviti bez daha sve generacije.
"ŠOP TOP MEGA ROLL KUGLICE" od spanaća.
Koliko puta ste kupili dosadne paštete od lisnatog testa a deca i ukućani ih ne žele? bezbroj puta zar ne?
-Ali Džone zar imaš rešenje za taj problem?
-Da, svakako Olivija, lisnate paštete ćemo samo u nekoliko poteza pretvoriti u naj ukusnije jelo i vratiti osmehe na lica vaših ukućana, 
-Pa zar je to moguće?Reci nam Džone....reci!!!!
-Naravno Olivija, zato smo i tu draga moja.Svaku od 4 paštete ćemo iseći na tri dela a zatim ih na pobrašnjavljenu podlogu oklagijom razvaljati do debljine od 3 milimetra....hajdemo to zajedno....jednostavno je
-Hajde probaću...Dali je ovo dovoljna debljina Džone?
-Da naravno Olivija,..veoma jednostavno zar ne? a dok ti to radiš ja ću umutiti fil a za to ću upotrebiti 
-4 grudvice spanaća 50gr
-Jedno jaje od prave kokoške
-70 gr slanog sira od brkate babe
-Ali Džone gde da pronađem brkatu babu sa sirom na pijaci?
-Ha ha...znao sam da ćeš me to pitati Olivija ali ako se dobro potrudiš na svakoj pijaci možeš pronaći brkatu babu sa dobrim sirom...da nastavimo...
-jedan čen belog luka
-i na kraju 32 rendanja muškantnog oraščića nakon toga smesu ćemo dobro umutiti.
-Džone ja sam završila sa razvlačenjem testa,šta ćemo sad raditi?
-Jednostavno Olivija dok ti puterom podmazuješ posudu za pečenje ja ću na svaku traku staviti deo fila i lagano urolati ovako...
-Oooo Džone pa ti to stvarno divno radiš
-O hvala draga moja Olivija...veoma je lako...da nastavimo...urolano testo ćemo ređati u posudu i na kraju posuti susamom.
-Džone, zar je to sve?
- Ne draga Olivija, sada rolnice trebamo ispeći na 200 stepeni, 30 minuta
-Oooo pa to je divno Džone tako su rumene i sočne zar ne, ali šta ćemo sa cenom?
-Da draga Olivija, izgledaju divno a cena je prava sitnica za radost najbližih.
A i vi dragi čitaoci kad god se setite Džona i Olivije setite se ovih magičnih ŠOP TOP MEGA ROLL KUGLICA i očekujte osmehe na licima vaših bližnjih a možda padne i neki poljubac.
Napravite ih već danas ne časite časa 
ŠOP TOP MEGA ROLL KUGLICE.






Нема коментара :

Постави коментар